Elegancki, czarny kapelusz marki Polkap. Został wykonany z najwyższej jakości włosia króliczego. Posiada zamszowe wykończenie, bardzo miłe w dotyku. Rondo o szerokości 6 cm, lekko podwinięte do góry. Główka została okolona szeroką, czarną taśmą. Pod spodem kapelusza znajduje się skórzany potnik oraz satynowa podszewka. Kapelusz jest bardzo klasyczny, wzbogadzi różne stylizacje. Pasuje do eleganckiego płaszcza.
Materiał: 100% włos króliczy
Szerokość ronda: 6 cm
Wysokość główki: ok. 12,5 cm
DARMOWA DOSTAWA W POLSCE POWYŻEJ 400 ZŁ
Wspieramy kilka sposobów płatności:
przelew tradycyjny
PayU
PayPal
płatność przy dostawie, tzw przesyłka za pobraniem
odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 45/2 00-347 Warszawa.
Przesyłki wysyłamy korzystając z usług Poczty Polskiej.
Poczta Polska - przesyłka priorytetowa lub przesyłka priorytetowa pobraniowa. Czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych od momentu wysłania przesyłki. Jeżeli pracownik poczty nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem pozostawi awizo i nada sms na numer wskazany w zamówieniu. W terminie 14 dni należy udać się do odpowiedniej placówki pocztowej po odbiór paczki.
Firma kurierska InPost - dostawa do 48 godzin od nadania
Paczkomaty - dostawa do 48 godzin od nadania
Oferujemy darmowe wysyłki dla opłaconych zamówień, których kwota wyniesie bądź przekroczy 400 zł.
Odbiór osobisty: możliwy jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 11:00-19:00. Prosimy o kontakt telefoniczny przed przybyciem.
Poniżej pełny cennik dostawy w sklepie HATSTOP:
Poczta Polska - przelew 0-399 zł - 12 zł - przelew powyżej 400 zł - 0 zł
Poczta Polska pobranie - przelew 0-399 zł - 15 zł - przelew powyżej 400 zł - 0 zł
Towar zakupiony za pośrednictwem Sklepu może być dostarczany poza granice Polski, na terenie Europy. Wysyłka zagraniczna odbywa się wyłącznie przy płatności z góry za pośrednictwem:
Poczty Polskiej - przesyłka priorytetowa - 40 zł lub 10 euro
W przypadku zamówień poza Europę, prosimy o bezpośredni kontakt na bok@hatstop.pl lub +48 602-386-200
Dane do przelewu: Korum Services Alior Bank 46 2490 0005 0000 4530 5127 3842
Nasze szale są tkane i haftowane ręcznie oraz barwione naturalnymi barwikami. Istnieje duża różnorodność wzorów i mała powtarzalność modeli. Zatem mogą występować drobne różnice w barwach i wzorach produktów w stosunku do zdjęć zamieszczonych w Sklepie.
W przypadku zamówienia kaszkietów lub kapeluszy, kluczowy jest właściwy rozmiar. Najczęstszą przyczyną zwrotu jest konieczność wymiany na inny rozmiar.
W przypadku wątpliwości przy składaniu zamówienia, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, telefonicznie lub drogą mailową.
Jednakże, jeśli okaże się, że otrzymany towar nie spełnia oczekiwań, Klient może zgłosić reklamację, a także ma prawo do zwrotu towaru lub wymiany na inny towar w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, zgodnie z poniższą procedurą zwrotu:
Sklep HATSTOP ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 45 lok. 2 00-347 Warszawa
Przed odesłaniem towaru, zalecamy kontakt z nami w celu ustalenia dogodnego sposobu odesłania towaru, w tym rodzaju przesyłki zwrotnej oraz firmy, za pośrednictwem której przesyłka zostanie odesłana. Preferowaną przez nas firmą do odesłania przesyłki zwrotnej jest Poczta Polska.
W przypadku odesłania towaru przesyłką pocztową, prosimy o nadanie przesyłki na swój koszt. Niezwłocznie po otrzymaniu zwróconego towaru, zwrócimy jego wartość na wskazane konto bankowe lub przekazem pocztowym.
W przypadku zwrotu, po otrzymaniu paragonu i towaru, sprawdzamy czy nie był noszony i czy nie jest uszkodzony. Dopiero po inspekcji towaru, wysyłamy zwrot środków na podane konto bankowe lub, w przypadku płatności poprzez platformę PayU, zwrotu środków możemy dokonać na kartę lub konto PayPal. Paragon jest niezbędny do wykonania zwrotu.
Reklamacje podlegają tej samej procedurze inspekcji towaru. W przypadku uznania reklamacji, dokonujemy wymiany towaru lub zwrotu środków.
W przypadku wymiany towaru, skontaktujemy się w celu osobistego doradzenia wyboru wymienianego towaru.
UWAGA: Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem. Dopiero po inspekcji towaru dokonujemy zwrotu środków na wskazane konto bankowe, kartę, konto PayPal lub poprzez PayU.