Zwroty i reklamacje

Jeżeli okaże się, że otrzymany towar nie spełnia oczekiwań, Klient może odstąpić od umowy kupna- sprzedaży w ciągu 14 dni informując nas o tym e-mailowo (na adres bok@hatstop.pl), a następnie odesłać do nas towar. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon oraz wydrukowany i wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Po otrzymaniu zwracanego towaru, sprawdzamy czy nie był noszony/ używany i czy nie jest uszkodzony. Dopiero po inspekcji towaru, zwracamy środki pieniężne na podane w formularzu zwrotu konto bankowe.

Towar można odesłać na dwa sposoby:

- opcja darmowa- korzystając ze strony Szybkie Zwroty InPost - na stronie w okienku z rozwijalną listą należy wyszukać nasz sklep, a następnie  zaznaczyć okienko obok "zwróć teraz". Trzeba wypełnić swoje dane i na końcu wygenerować kod zwrotu. Nie trzeba drukować żadnego listu przewozowego. Paczkę przy pomocy kodu zwrotu można nadać w dowolnym paczkomacie.

- lub samodzielnie (kurierem lub pocztą)na adres:

Sklep HATSTOP
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 45
00-347 Warszawa

UWAGA: Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem. 

 

W przypadku reklamacji należy wysłać do nas reklamowany towar (na adres sklepu podany wyżej) oraz załączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy w przeciągu 14 dni roboczych. Następnie informujemy klienta o tym czy reklamacja została uznana. W przypadku uznania reklamacji, dokonujemy wymiany towaru lub zwrotu środków na konto.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl